...
Koszyk
Zamknij
  • Infolinia:
    +48 509 500 512

Wysyłka - FAQ

Pytania i odpowiedzi

MAsz jeszcze jakieś pytania?

  • Phone
    +48 509 500 512
  • Email
    biuro@jetPrint.pl

Oczywiście. Twój klient nie dowie się, że zlecenie było realizowane u nas. Podczas składania zamówienia w konfiguracji dostawy możesz „dodać nowego nadawcę” klikając „+” przy nadawcy. Wpisz dane jakie mają wyświetlać się na etykiecie.

Paczki są od nas wysyłane poprzez firmę kurierską GLS lub DPD, natomiast palety poprzez DPD lub Fedex.

Tak, jednak jest to zależne od produktu i jego specyfikacji. Zapytania o niestandardowe pakowanie prosimy kierować na kontakt@area-reklama.pl. Usługa jest dodatkowo płatna.

Możesz samodzielnie zmienić adres wysyłki zamówienia jeśli nie jest ono jeszcze przekazane do produkcji. W tym celu skontaktuj się z BOK. Jeśli musisz zmienić adres w trakcie realizacji zlecenia, skontaktuj się z naszą infolinią +48 509 500 512

Naszym klientom oferujmy usługę multiwysyłki czyli wysyłki na kilka adresów. W celu zlecenia usługi skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@area-reklama.pl. Odpowiednio wcześniej przed planowanym terminem wysyłki, abyśmy zdążyli przygotować (sortowanie, pakowanie) zlecenie zgodnie z Twoimi wytycznymi. Ta usługa jest dodatkowo płatna.

Jeśli zależy Ci aby przesyłka dotarła do klienta w sobotę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możliwość serwisu sobotniego zależy od etapu produkcji zamówienia oraz dostępnej opcji u naszego przewoźnika. W tym celu podaj kod pocztowy miejsca, w które ma zostać doręczona przesyłka. Sprawdzimy czy dany teren jest obsługiwany w soboty. Usługa jest dodatkowo płatna.

Aby wybrać opcję odbiór osobisty w trakcie składania zamówienia, w koszyku, na poziomie płatności należy wybrać opcję: Odbiór osobisty

Odbiór osobisty odbywa się w naszej siedzibie: AREA, 94-221 Łódź, ul. Złotno 98, Polska

Jest taka możliwość. Z uwagi na różny koszt przesyłki uzależniony od adresu doręczenia prosimy o wysłanie zapytania na kontakt@area-reklama.pl. Nasi konsultanci wycenią koszt przesyłki. Dodatkowa opłata zostanie utworzona w Panelu Klienta.

Sposób pakowania każdorazowo uzależniony jest od typu produktu i sposobu wysyłki. Twoje zamówienie zostaje zawsze spakowane w taki sposób aby dotarło do Ciebie w idealnym stanie. Jeżeli masz dodatkowe wymagania dotyczące pakowania, zawsze możesz wysłać zapytanie na kontakt@area-reklama.pl. Usługa pakowania niestandardowego jest dodatkowo płatna.

Tak. W tym celu należy zamówić wszystkie produkty w jednym zamówieniu.

Gotowy?

Złóż zamówienie!